Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 19 december 2012

Colormix Rainbow

Kleurtjes, ik hou er van. Hoe meer, hoe beter. Toen ik een poosje geleden op de website van Cosmea Nailart zat te kijken was er een speciaal lakje wat mijn aandacht meteen wist vast te houden. 3 kleuren nagellak in 1 flesje. Hoe dan? Nou kijk maar mee!




Toen ik mijn pakketje thuis kreeg was ik heel erg nieuwschierig naar hoe dit eruit zou zien. Ik maakte mijn doosje open daar lag een flesje met 3 prachtige kleuren. Voorzichtig haalde ik het flesje eruit. Er staat immers op de dop 'Do Not Shake'. Heel logisch eigenlijk. Als je dit gaat schudden heb je 1 kleur lak en is het effect weg.


Het is een groot flesje met 14ml en de dop is enorm lang. Hiermee kun je wel erg fijn lakken. De kwast die eraan zit is een standaard kwast die goed lakt. Doordat je niet mag schudden met dit lakje ben ik ook voorzichtig met het kwastje in en uit het flesje te halen. Misschien wel iets te voorzichtig. 


De lak dekt in 1 laagje. Wat natuurlijk wel erg handig is. Doordat je een soort marmer effect op je nagels krijgt is dit natuurlijk erg makkelijk. Wel droogt de lak mat op.


De colormix lakjes van Mia Secret zijn te koop bij Cosmea Nailart en kosten €7,79.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.