Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 5 november 2012

Sparkling Surprise

Een gouden verrassing vandaag voor jullie. Namelijk een prachtige gouden lak van P2. P2 is een super fijn merk wat te koop is in Duitsland. Deze lakken zijn enorm budget en ook nog eens mooi en erg fijn. Ja, als ik in de Duitse DM Drogist loop ga ik altijd even kijken bij P2.




Vandaag heb ik deze super mooie gouden lak met een roze ondertoon genaamd Sparkling Surprise voor jullie. Dit is een lakje uit de Color Victim lijn van P2. Hij lijkt wel duochroom maar ik weet niet zeker of dat ie ook echt duochroom is. Hiervoor moest ik hem eerst op mijn nagels zien.

De flesjes van P2 zijn simpel, vierkant en hebben een lange hals. De opdruk is mooi zilver en de inhoud bevat 8ml. Ondanks dat dit een budget lak is zie je dat totaal niet aan het uiterlijk.


De kwasten van P2 zijn toch net wat breder dan de meeste nagellak kwastjes. Ze zijn niet zo breed als die van Catrice maar zeker niet zo smal als die van China Glaze. Ik vind de kwast erg soepel en hierdoor lakken ze erg fijn.

Nou kwam de test of dat het een duochroom lak is. Na het eerste laagje dacht ik: 'Nee, hij is echt alleen goud en dekt niet goed.' Bij het tweede laagje was hij compleet dekkend en kwam er een roze gloed bij door. Dus ja het is wel een duochroom. 


Ik vind hem erg mooi en dat voor maar €1,55. Zoals ik al zei P2 is te koop bij DM Drogist en is dus een echt budget merk. Erg jammer dat dit merk te koop is in Nederland!

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.