Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 23 november 2012

Opening Make Up Studio

Gisteravond was het zover. De lang verwachte opening van The Make Up Studio in Eindhoven! Ik had al vaker van het merk gehoord maar ik was er nog nooit mee in aanraking gekomen. Totdat ik het via via op Twitter voorbij zag komen, in de stad de winkel beplakt zag en vervolgens de facebook pagina. Een ware Make Up Studio in Eindhoven! WOW! Via facebook kwam ik een berichtje tegen waar ik via mail op antwoorden en al gauw kreeg ik een pracht uitnodiging in mijn inbox. 




Ik had er zin in. Gisteravond al mijn fototoestel klaar gelegd en zo had ik afgesproken met Bonny om ons een avondje te vermaken. Ik waarschuw jullie alvast van te voren. Ik heb een overload aan foto's gemaakt omdat er gewoon te veel was om te zien dus er komen veel foto's maar zo krijgen jullie een perfect beeld van de sfeer, winkel en alles rond om de opening.


Om 19.00uur begon het feestje. Alles was mooi aangekleed en er waren genoeg mensen. Ze hadden een mooi stukje in de hal van de Heuvel Galerie afgezet zodat niet iedereen in de winkel hoeft te staan. Dit had ook nooit gepast. Want ondanks dat het een mooie winkel is is hij niet enorm groot. 


Terwijl we stonden te wachten op wat er ging gebeuren kregen we een glas Prosecco en konden we een beetje rond lopen. Er was nog niet veel te zien op dat moment want de winkel was nog een soort van verzegeld met een mooi openings lint.



Na een poosje begon er een demonstratie en kregen we wat toespraken van bekende mensen binnen het merk Make Up Studio. Victoria Koblenko beet het spits af en begon over haar tijd in GTST. Over het feit dat achter de schermen bij GTST het merk Make Up Studio word gebruikt en dat er eigenlijk zo veel plekken zijn waar je het merk in deze branche tegen komt. Vervolgens kwam Anouk de Groot aan het woord. Anouk is de trotse eigenaresse van de winkel in Eindhoven. En trots kan ze zijn! Wat een super winkel is het. Ze stelde netjes haar personeel voor en zo ging ze nog even alle belangrijke mensen van Make Up Studio af om ze te bedanken.






Toen was het eindelijk zo ver... De winkel mocht worden geopend. Het lint mocht door geknipt worden. Hier hadden we met zijn alle toch op gewacht en om eerlijk te zijn kwamen we hier ook voor. De producten van Make Up Studio bewonderen. 





Ja, we mochten naar binnen. Ik had al door het raam naar binnen gekeken en heel instinctief ging ik als eerste richting het nagellak schap. Het was nu nog rustig in de winkel dus kon op mijn gemak nog foto's maken van alle mooie producten en de hele wanden vol. Wat een hoop moois! Zoals tijdens de speech al werd gezegd 'het is een ware candy shop voor vrouwen' dit kan ik echt oprecht beamen. 

De Make Up Studio Brand store heeft een mega assortiment en wat kun je er verwachten als je er bent? Nou meer dan 200 kleuren oogschaduw, meer dan 130 kleuren nagellak, 140 verschillende lipkleuren, 40 blushkleuren en gewoon meer dan 100 kleuren foundation. Nou als dat geen candy shop is! 








Dit is slechts een selectie aan producten die verkocht worden want het is zooooo veel en zooo veel moois dat ik lang niet alles hier neer kon zetten. En ben je echt benieuwd...? Neem dan zeker eens een kijkje in 1 van de Make Up Studio winkels. 

En dan hoor ik jullie nog denken... En de prijzen zullen ook wel enorm zijn. Persoonlijk vond ik dit best meevallen voor zo'n groot merk. Nagellak zelf is wat aan de prijzige kant met €12,90 maar een foundation voor €22,90 vond ik best meevallen. Anderzijds het is een enorm goede kwaliteit en daar betaal je dan net iets meer voor. Ik vind dit persoonlijk geen ramp als het maar goed is in wat het moet doen.

Zoals ik al vertelde was er een visagist met model die een fantasie make up ging uit werken met producten van de Make Up Studio. Ik was erg benieuwd naar wat hij ging maken maar het zag er fantastisch uit.





Nou en uiteindelijk was er nog een groepsfoto met trotse eigenaars Martin en Anouk de Groot, Victoria Koblenko en het overige personeel. Vlak voor de groepsfoto zagen wij Victoria haar make up net even bij werken in de winkel. 







Uit eindelijk heb ik nog wat advies gevraagd en hele goede tips gekregen en zo kon ik naar jaren zoeken eindelijk een goede foundation aanschaffen die perfect bij mijn huid past. Ik heb gewoon een lastige huid en kon er nooit wat goeds bij vinden en dat heb ik nu in mijn bezit. Ook kon ik het niet laten om nog wat nagellakjes mee te nemen en hier krijgen jullie binnenkort de reviews met swatches van te zien.



Als laatste wil ik Martin en Anouk bedanken voor hun gastvrijheid en gezelligheid. Ik heb een leuke avond gehad en ga zeker nog eens terug voor andere mooie spullen. Ben je dus in Eindhoven sla deze winkel dan zeker niet over.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. ERg leuk om te lezen hoe het is gegaan, en ik wens jullie ook heel veel succes met het verkoop van dit mooie product..

    groetjes Sheron
    Sher Nailz & Hair
    cuijk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.