Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 24 november 2012

Best Friends

Blogsales zijn altijd leuk om even door te kijken. Zo heb ik al een heel aantal lakjes voor een leuke prijs gescoord. Afgelopen week kwam er op twitter een berichtje van Chantal van haar blog By Sjanty ook zij had haar stash uitgekamd en kwam met mooie producten. 2 van de producten die er tussen stonden vond ik prachtig en mailde Chantal. Vandaag 1 van de 2 lakjes die ik via haar blogsale kocht. 




Best Friends is een mooie parel achtige lak van Multi Dimension van Essence. Deze lakken zijn helaas niet meer te verkrijgen. Heel erg jammer. Ik heb er ondertussen 4 en ben er reuze blij mee. Ze lakken lekker, dekken goed dus wat wil je nog meer.

Best Friends is een mooie parelmoer lak. Terwijl als je het flesje ziet denk je dat het een creme witte lak is. Dit was dus een erg leuke verrassing. De Multi Dimension lakjes van Essence zijn simpele rechte flesjes. Bevatten 8ml en hebben nog de rechte kwast. Ze zijn immers al wat ouder.


Toen ik begon met lakken kwam de volgende verrassing. Hij was goed dekkend. Dus net als alle andere Multi Dimension lakjes was ook deze goed dekkend. Dit verwachte ik dus totaal niet. Hij dekt dus in 2 laagjes en droogt ook nog super vlug. Dus hij past perfect bij de overige 3 Multi Dimension lakjes.


Dit lakje koste mij via de blogsale €1,00 echt een koopje dus voor zo'n mooi lakje. Ik ben er echt blij mee!

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.