Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 29 november 2012

Matte Pink

NYX heeft een lijn met prachtige matte nagellakjes. Afgelopen zomer was mat echt het ding op je nagels. Ik heb destijds 3 matte lakjes besteld. En zo ook een roze. Vandaag laat ik jullie deze prachtige roze lak zien. Ik vind matte lakjes erg mooi en het is gewoon net wat specialer. Het hoeft immers niet altijd alleen maar te glimmen.




NYX Matte Pink is een donkere roze lak die geen shimmers heeft maar wel mat opdroogt. Hierdoor krijg je en prachtig soft effect. Je nagels krijgen een gigantisch aaibaarheid.


De flesjes van NYX zijn vergelijkbaar met de flesjes van Catrice. Alleen hebben de matte lakjes van NYX een antislip soft achtige dop. Ook de inhoud is gelijk aan die van Catrice en bevatten 10ml. Het enige grote verschil is dat de kwastjes van NYX smal en dun zijn. Maar ze lakken wel enorm fijn.


Wat ik heel erg fijn vind aan dit lakje is dat hij dekt in 1 laagje. Hiermee komt de kleur erg mooi uit. Ik vind het echt een prachtige lakje en zo af en toe vind ik dat matte effect echt mooi.

De lakken van NYX zijn te koop bij Pretty Polish en zijn op dit moment in de opruiming. I.p.v. €4,95 zijn ze nu €2,95. 

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.