Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 10 november 2012

Markeerstift Geel

Afgelopen zomer was neon echt een een hit. Dit werd ook door gevoerd naar de nagellak en zo kwamen er diverse merken met een neon collectie! De collectie van Orly viel meteen op. Maar omdat ik nog geen enkele lak van Orly had en ze toch wel aan de wat prijzige kant zijn twijfelde ik erg lang. Ik wist niet wat ik er van moest verwachten... Vandaag heb ik voor jullie Glowstick een mooie neon markeerstift gele lak!




Orly is een goed merk het enige wat ik altijd van Orly had is de Spritz dry spray maar nagellak had ik er geen 1. Lang twijfelde ik dus ook om de neon lakjes van Orly te bestellen. Toen ik een tijd terug op Trans Design zag dat ze daar niet heel duur waren heb ik er 3 besteld. Glowstick is er 1 van. 

Orly heeft super grote potjes met 18ml en onderscheiden zich daar best wel mee. De doppen zijn van een soort anti slip en zo heb je tijdens het lakken een fijne grip. Tijdens het lakken vond ik dit erg prettig. De kwast is dun en toch wel wat langer. Maar hij lakt erg fijn en precies. 


Neon lakken staan er om bekend dat ze enorm moeilijk dekken en ook bij deze was dat het geval. Na 3 laagjes dekte hij wel maar nog niet helemaal. De volgende x als ik deze lak dus zou gebruiken zou ik hem op een witte basis laag doen zodat de lak er nog mooier uitkomt. Ik vond de substantie wel wat aan de dunne kant. 


Hij droogt opzich wel vlot en zoals alle neon lakjes droogt hij mat op. Ik heb daar zelf geen problemen mee maar mocht je dat niet mooi vinden kun je er altijd een topcoat over heen doen.

Orly is bij verschillende webwinkels te koop en de prijzen variëren enorm. Ik denk dat buiten mijn neon lakjes er misschien nog wel meer Orly lakjes bij komen. Het is gewoon een erg goede kwaliteit.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Ik hou er niet van... Zal niet in mijn stashje komen. Maar denk dat het me te veel aan Doe Maar tijd doet denken! En die was niet leuk...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.