Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 9 november 2012

Holi Hai!

Sinds afgelopen week staat de nieuwe Limited Edition van Catrice weer in de schappen SpectaculART. Deze LE heeft prachtige lakjes met voornamelijk roze tinten. Toen ik het pers bericht zag was dus ook mijn reactie 'Die wil ik allemaal'! Eenmaal in de winkel wil ik ze dan toch eerst allemaal stuk voor stuk bekijken en zo ook bij deze. 




Toen ik in de winkel stond vond ik 3 van de 4 lakjes geweldig. De nude lak vond ik persoonlijk erg tegenvallen. Vandaag heb ik 1 van de roze lakjes genaamd Holi Hai voor jullie. Deze zuurstok roze lak is echt super. 

Holi Hai is een mooie cremige roze lak zonder extra's. De inhoud van de flesjes is gewoon gelijk aan de normale lakjes namelijk 10ml en de brede kwast hebben ze ook gewoon door gevoerd in de Limited Edition. 


Toen ik begon met lakken was de eerste laag totaal niet dekkend maar bij het tweede laagje trok dit perfect weg en dekte hij compleet. Over de droogtijd kan ik ook niets negatiefs melden want hier is gewoon niets mis mee. En als de lak eenmaal droog is glimt hij super mooi! 


Ook bevat deze Limited Edition een topcoat genaamd Gold Leaf. Mijn verwachtingen waren wel wat meer dan dat hij me uit eindelijk gaf. Hij is wel prachtig en je ziet het effect op mijn ringvinger.

Deze Limited Edition is beperkt verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.
De normale lakken kosten €2,69 en de speciale Gold Leaf topcoat kost €2,99
Op dit moment is er bij Kruidvat een actie die geld op alle lakken van Catrice namelijk 2 voor €5,00

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. Oh wauw! in de winkel vond ik hem niet zo maar nu ik hem op je nagels ziet is hij toch wel erg gaaf haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.