Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 12 november 2012

Holografische Panter

Vorige week konden jullie al de prachtige lak van KIKO zien. De mooie paarse lak met de tal aan holo glitters erin. Ik ging wat experimenteren met wat stempel plates en een PUPA holografische lak. Ik vond uit eindelijk het panter printje er het leukst opstaan.


Dus wat gebruikte ik zoal voor deze nail art:


- PUPA Holographic - Violet
- Stempel plate Essence
- Plastic schraper en stempel kussen
- KIKO - 255 (Paars met holografische glitters)

Ik koos dit keer voor een full image voor op mijn nagel. Ik koos voor het panter printje. Ik stempelde met de PUPA lak. Deze lak is goed om te gebruiken omdat hij in 1 laagje dekkend is.


Ik vond hem erg mooi gelukt en de lichte panter print staat erg mooi bij de donkere paarse lak van KIKO.

De stempel plates van Essence zijn te koop bij Kruidvat 
KIKO is te koop bij de KIKO winkels
PUPA holografische lakken zijn te koop bij PrettyPolish en kosten €6,26

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.