Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 7 november 2012

Dark Purple with holo!

Afgelopen zaterdag gingen wij naar Movie Park in Duitsland. Onderweg was het weer zo enorm slecht dat ik aan mijn mede passagiers vroeg of ze misschien zin hadden om eerst even bij CentrO naar binnen te gaan. Dat is tenminste even droog en we komen er toch langs. Toevallig wist ik dat er een KIKO winkel zat in CentrO dus stiekem was ik heel blij. Eenmaal daar aangekomen was het enorm druk! Maar als eerst vonden we een Lego winkel. Hier even rond gekeken te hebben op naar KIKO! Ik heb mij echt vermaakt in die winkel en ook weer een aantal lakjes rijker! Vandaag heb ik 1 van mijn favoriet voor jullie met een lekker warm herfst tintje!




KIKO is een merk wat alleen te koop is bij de KIKO winkels. Ze zitten volgens mij op veel plekken in Europa. KIKO is ook een goed budget merk wat wel wat duurder is dan Essence en Catrice maar de kwaliteit is na mijn mening dan ook wel iets beter. Maar goed dat is voor iedereen misschien verschillend. De flesjes nagellak bevatten 11ml en de kwast is toch ook net wat breder. De flesjes zijn ook simpel en hebben een witte opdruk. Helaas hebben de KIKO lakjes geen naam maar een nummer. Dit lakje is #255


Deze lak is een super mooi donker paars lakje en zit bordevol met holografische glitters. Toen ik thuis kwam heb ik hem meteen op een nagellak wiel gelakt omdat ik persee wou weten hoe hij was. Nou prachtig! Hij is diep donker paars en eigenlijk al dekkend in 1 laagje. De holografische glitters blinken er echt uit. Nou ik was blij verrast.


Deze lak droogde enorm snel en ik kon zo prima 2 laagjes aanbrengen. Eigenlijk was het tweede laagje overbodig want bij het eerste laagje was hij al compleet dekkend. Ik vind hem echt prachtig en de holografische glitters zijn zelfs duidelijk te zien op de foto.


KIKO is ook eventueel te koop via internet maar ik kocht ze in de KIKO winkel in CentrO. Dit lakje koste €3,90 en ik ben er erg blij mee.

Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.