Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 23 oktober 2012

Towel Boy Toy

Towel Boy Toy... Leuke naam voor een lakje... Maar het laat je fantasie ook wel degelijk werken. Heb je geen dirty mind dan is de kans groot dat je hem door het lezen van deze naam wel krijgt. Maar goed het is buiten de leuke naam ook een super mooi en prachtig lakje!





Deze lak komt uit de Poolside collectie van China Glaze. En werkelijk toen ik hem uit pakte na zijn lange reis vanuit USA begon ik te stralen van geluk. Wat is dit een mooie blauwe lak. Hij lijkt zelfs wel een duochroom neon lak. Of zijn het allemaal paars/donker blauwe shimmers. Ik weet het niet echt maar wat ik wel weet is dat ik hem super vind!

China Glaze is langzaam uit gegroeid naar mijn favoriete nagellak merk. Mijn nagellak stash groeit en groeit met China Glaze. De lakjes zijn gewoon allemaal beauty's.

De potjes zijn groot en bevatten 14ml en de kwast is gewoon recht en simpel. Door de lange dop ligt hij erg lekker in je hand en lakt het erg fijn!


Zoals ik al zei is het een neon lakje. En net als al zijn neon vriendjes drogen ze mat op dus ook deze Towel Boy Toy. Vind je dat niet mooi pak je topcoat en geef hem een laagje shine. 

De lak droogt enorm snel en droogt ook mooi op. Ik ben een echte fan van deze Towel Boy Toy.


Ik kocht deze lak bij Trans Design in USA en koste daar $2,99. Ik had mijn bestelling binnen een week. De verzendkosten zijn wel wat hoog maar ik was toch nog goedkoper uit.

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.