Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 22 oktober 2012

Miami RollerGirl

Voor de mensen die mij kennen weten ze dat ik een enorme Florida fan ben en als alles mee zit ik er volgend jaar 3 weken op vakantie ga! Nou toen ik hoorde dat ze in Duitsland een paar maanden terug de LE Miami RollerGirl hadden was ik enorm nieuwschierig. Toen ik de LE zag vond ik hem erg mooi en nam ik 2 lakjes mee. Vandaag 1 in de review.




Miami Heat is de naam van deze leuke zomerse oranje lak. Het is een crème lakje dus hij heeft geen poespas en is lekker plain. Niets mis mee en erg leuk onder een nail art

Wat mij meteen opviel aan deze LE was dat de potjes toch redelijk groot zijn en erg vergelijkbaar met de potjes van Catrice. Ze bevatten 10ml en hebben een brede kwast. Toch moet ik zeggen dat deze kwast toch fijner is dan die van Catrice.


Deze lak dekt in 2 laagjes perfect en zonder vlekken. Niets mis mee dus. Hij droogt ook redelijk snel. Ik vind het jammer dat ik er destijds maar 2 heb meegenomen maar ach er komen nog zoveel andere mooie LE's


Ik kocht deze lak in Duitsland bij de DM drogist.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.