Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 24 oktober 2012

Pink Power

Het is weer woensdag in Oktober dus tijd voor Pink on Wednesday. Vandaag heb ik geen standaard Pink Ribbon nail art maar meer een Power Pink Nail art.

Dat ik voor deze nail art heb gekozen heeft voor mij een persoonlijke reden maar als ik er aan denk denk ik aan Power vrouwen. Dus voor al deze Power Vrouwen deze Pink nail art.




Wat heb ik gebruikt:


-Essence - Free Hugs
-Essence - Party Princess
-Konad - Psyche Pink
-BundleMonster imageplate BM-305


Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met de Free Hugs van Essence. Hier heb ik al eens een artikel over geschreven en die kan je hier lezen.

Hierover heb ik een laagje Party Princess aangebracht voor de extra sparkling. 

Toen dit volledig droog was heb ik mijn imageplate van BundleMonster weer gepakt en op deze plate staan bliksem schichten en omdat ik dat echt een power idee vind geven heb ik deze met Psyche Pink van Konad er op gestempeld.


Deze nail art is voor alle Power Vrouwen!!

Liefs,
Wendy

5 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.