Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 10 oktober 2012

Pink is the Color

Zoals jullie in mijn zijbalk kunnen zien is het Go Pink Wednesday ter gelegenheid van de Pink Ribbon maand. Omdat Roze mijn kleur is wil ik hier natuurlijk graag aan mee werken en zal ik de hele maand Oktober iedere Woensdag een mooie roze lak of nail art met jullie delen. Ik heb immers genoeg roze lakjes.

Vandaag is het de beurt aan Shocking Pink uit de INK collectie van China Glaze. 


Dit is weer een zeer typisch neon kindje. Alleen had deze lak toch iets meer moeite... Benieuwd naar mijn bevindingen? Mooi, want die ga ik nu met jullie delen hihi. 

China Glaze is toch wel het merk wat in mijn stash groter en groter word. Ik ben dol op die lakken want ze lakken fijn en vloeien lekker. Ze hebben prachtige kleuren en met een 14ml zijn de potjes ook niet heel erg klein. Ook hebben ze veel neon kleuren en deze mocht zeker niet bij mji ontbreken. 

Ze hebben lange dunne kwasten die erg prettig zijn. De doppen zijn niet glad maar hebben iets reliëf. Dit ligt daardoor lekker in de hand en geeft iets meer grip.  


Net als alle neon kindjes is de substantie dun en drogen ze mat op. Ik had alleen bij deze lak wat problemen. Hij smeerde niet lekker. Doordat hij zo enorm vlug droogde gaf het vlekken. Hierdoor was het erg moeilijk om hem mooi dekkend te krijgen. Het lukte mij enigsinds in 2 laagjes. 

Op de foto is het niet heel goed te zien maar toch vind ik het jammer dat ik wat problemen had met deze lak. De kleur is zo mooi en het laat je huid bruiner lijken. Het is een echte neon lak daar kan je zeker niet omheen!

Ik kocht deze lak bij Enchantra voor €4,95. Wil je meer weten over het vernieuwde Enchantra? Lees dan mijn blog hierover.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.