Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 7 oktober 2012

Goldfinger

Catrice, is 1 van de budget merken die het Kruidvat en Trekpleister verkopen. Zo nu en dan sta ik voor het schap alle kleuren te bewonderen en iedere keer zijn er andere lakjes die me opvallen. 1 van de lakjes die mij best snel opviel is Goldfinger. De naam vond ik al grappig dus hup mijn mandje in. Vandaag laat ik jullie zien hoe mooi deze lak is.





Deze lak is zoals de naam al doet vermoeden een mooie gouden lak. De lak zit vol met mooie fijne gouden en zilveren shimmers en als je in de zon goed kijkt zijn ze ook nog eens holografisch. Dat was even een kleine verrassing in dit potje.



De Catrice potjes zijn altijd gelijk. 10 ml en een brede kwast. Die brede kwast... Tja, ik weet het nog steeds niet. Ik ben allang blij dat ik er wel mee overweg kan maar mijn voorkeur heeft het zeker niet. 

Goldfinger heb ik dekkend gekregen in 2 laagjes en hij droogt heel fijntjes op, zonder strepen. De droogtijd was wel vergelijkbaar met andere Catrice lakken. 

Ja, zeker een toplak!


Catrice goldfinger is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De prijzen zijn verhoogd van €2,49 naar €2,69 maar voor dit sjieke budget merk nog steeds een top prijs!

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Mooi hoor...! Ik vind die brede kwast juist heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze staat nog op mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei niet mijn kleur! Gelukkig maar scheelt weer centjes haha! Al is hij misschien wel erg leuk voor een nailart ofzo.. hmmm haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem ook hij is echt prachtig!
    Jammer genoeg ia dit ook een lakje die je snel 'vergeet'

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.