Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 17 oktober 2012

Go Pink on Wednesday!

Ja mensen het is nog steeds Oktober wat betekent dat we ook in het teken staan van Pink Ribbon. Dus niet alleen Halloween maar ook nog aandacht voor alle vrouwen!

Vandaag heb ik een pink fire nail art voor jullie!




Wat gebruikte ik voor deze vurige roze nagels.

- China Glaze - Nova
- Color Club - Ultra Astral
- MAX Striper - White
- MAX Striper - French Pink
- MAX Striper - Paris Pink

Als basis heb ik Ultra Astral gebruikt. Deze dekt in 1 laagje en droogt erg snel. Er zitten mooie holografische glitters in. De lak droogt wel mat op omdat het een neon lak is.


Vervolgens ben ik met de stripers sierlijke lijnen gaan zetten van de tip naar beneden en halverwege ben ik gestopt. Ik begon met wit daarna licht roze en de gewone roze als laatste zodat de kleuren mooi uitkwamen.

Als laatste touche heb ik nog wat glitters met de Nova lak van China Glaze in dezelfde richting aangebracht!


Fijne roze woensdag! 

Liefs,
Wendy

7 opmerkingen:

  1. Wauww, ziet er mooi uit! Die roze kleur van Color Club is echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er weer iets leuks van gemaakt:-) leuk:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooi!! Ik vind je blog echt super leuk en ik ga je volgen. Ik hoop dat je mij ook volgt! Groetjes Sarah (myfantasticnails.blogspot.com!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey, Dank je wel. Alleen zou je de volgende x geen spam willen plaatsen door middel van je link. Heel erg bedankt alvast. Deze x zie ik het door de vingers :D

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.