Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 13 oktober 2012

Be Gold!

Jullie konden 2 dagen geleden mijn bevindingen over de UpperWILDside collectie vinden. Toen ik bezig was met Be Aztec! kreeg ik zin om hier iets meer mee te doen. Al die mooie gouden shimmers die erin zaten brachten mij op een idee! 





Ik bedacht me om de goude shimmers die erin zaten een extra boost te geven met een gouden glitterlak. Ik heb een mooie van China Glaze genaamd Blonde Bombshelle en deze past perfect. 

Meer dan die 2 lakken en een waaier penseel gebruikte ik ook niet. 

Toen mijn nagels gelakt waren met Be Aztec! en deze goed droog waren heb ik met de Blonde Bombshelle een druppel van deze lak op de onderkant van mijn nagels gedaan en deze heb ik vervolgens met de kwast uit gewaaierd naar boven richting de tip. 


Ik vond het een zeer geslaagde combinatie en het haalt de kleur en de gouden shimmers wel erg op. Zo is deze lak nog mooier.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.