Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 13 september 2012

Silver Beauty

Vorig jaar met Koninginnedag waren wij in Madrid. Ja, ik weet het, maar wij gaan rond die dagen altijd naar het buitenland. Toen we aan het shoppen waren kocht ik een 3tal Flormar lakjes en sindsdien ben ik verliefd. Het is zelfs zo dat als vrienden naar Spanje gaan ik ze vraag om te kijken naar deze lakken! Vandaag hebben we een prachtige schone in de review. Namelijk nummer 390 Zilver.


Deze lak heb ik al met enige regelmaat gebruikt en waarom? Nou dat laat ik je zien. Deze zilveren lak heeft een praktische lange witte dop waar een lange dunne kwast aan zit. Hierdoor lakken ze erg fijn want het ligt lekker in de hand. In het potje zit 13ml. Best veel dus.




Omdat het een metallic lak is heeft het als nadeel dat het wel wat streept. Maar ondanks dat vind ik het een super fijne lak. Hij droogt snel en de lak is niet te dun en niet te dik. En hij dekt in 1 laagje!! Dus al met al gewoon een hele prima lak.


Ik kocht deze lak in Madrid bij Flormar en ze kosten zo rond de €2,00. Ze hebben veel verschillende soorten en lijnen maar de prijzen liggen allemaal rond de €2,00 Ik zeg prima te doen dus! Ik heb er sinds kort weer een aantal bij en ook hier zullen snel reviews van volgen.

Liefs,
Wendy

Vergeten jullie de kortingsactie van papapa.nl niet met code PinkyNails

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ze ook eens online gekocht, weet alleen niet meer welke shop :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn mooie en fijne lakjes! Bijna niet hier in nederland te krijgen! Dus als ik mensen ken die naar Spanje gaan vraag ik altijd of ze ff willen kijken voor mij!

      Verwijderen
  2. Prachtige kleur! Zag deze ook staan bij Flormar en twijfelde nog om hem mee te nemen haha gelukkig niet gedaan want je hebt hem al!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.