Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 12 september 2012

NYX Teal

Ik heb ze al even in mijn bezit maar ik blijf ze mooi vinden. De matte lakken van NYX. Je houdt ervan of je vind ze afgrijselijk. Voor mij geld dat eerste. Ik vind het iets sjieks hebben. Ik kan het niet goed verwoorden maar ik vind het gewoon mooi.
Vandaag heb ik de matte lak Teal in de review voor jullie.






Deze mooie licht blauwe kleur heeft een super finish. Hij lakt erg fijn met de dunne kwast. De dekking van deze lak is in 2 laagjes en terwijl het droogt krijgt hij de soft matte finish. 


Als deze lak droog is op je nagels voelen ze een beetje rubber/latex achtig aan. Het is geen raar gevoel maar gewoon soft. Ik vind dat dit hoort bij een matte lak finish. De lak droogt wel redelijk snel. Wat ik een plus punt vind.


Ik kocht deze lak bij Pretty Polish voor €4,95 en het potje bevat 10ml. Dus hij valt nog prima in de budget klasse.

Liefs,
Wendy

Vergeten jullie de kortingsactie van papapa.nl niet met code PinkyNails

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.