Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 30 juli 2012

Kinetic Candy

Vandaag weer eens een China Glaze lakje uit de Electropop collectie. Deze zacht pastel blauwe kleur sprak me heel erg aan toen ik deze in de Outlet van Enchantra zag staan. Ik had hem dan al gauw op mijn verlanglijstje gezet. Toen het zo ver was heb ik deze lak meteen besteld. En dat zonder enkele spijt! Persoonlijk vind ik de kleur mooi helder blauw en toch heel licht, super voor onder nail-arts.



De potjes zijn zoals altijd bij China Glaze. Hier verandert weinig aan bij welke collectie je ook kijkt. Misschien een zilveren i.p.v. een zwarte dop maar verder gelijk. Dezelfde 14 ml zit in ieder potje en de kwast blijft fijn en lekker werkbaar!


De lak is lekker plain. Geen poespas van shimmers of glitters en toch hou ik er wel van. Ik heb van deze lak maar 1 laagje hoeven te lakken om hem perfect dekkend te krijgen. Ik gebruik bij China Glaze lakken vaak (niet bij alle) wel mijn Dry Spray. Zodat het net iets sneller droogt. Hij glimt erg mooi (op de foto niet heel erg goed terug te zien) en dat al zonder topcoat!


China Glaze - Kinetic Candy is te koop bij PrettyPolish en Enchantra. Ik kocht hem bij Enchantra in de outlet voor €2,95. Zo nu en dan staan daar mooie China Glaze lakken in de Outlet. 

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.