Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 18 februari 2013

LR Roze Nagellak

Jullie konden al lezen vorige week dat ik dol ben op onbekende lakjes en zo kwam ook deze in mijn stash. Via een make up party waar ze uiteindelijk ook nagellak hadden heb ik er 2 uitgekozen. Een diep paarse en deze mooie roze. 




Enige tijd geleden had ik via mijn moeders werk een make up party. Ik was erg benieuwd wat dit was. Ik kende overigens alleen de alom bekende tupperware party's. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje thee of koffie met wat lekkers erbij.

De mevrouw die ons de producten ging verkopen begon te vertellen over het merk LR. LR is een merk wat uit Duitsland komt en nog niet heel lang in Nederland is. Daarna ging ze vooral vertellen over de oogschaduws en foundation. Persoonlijk vond ik deze producten echt helemaal niets... De foundation gaf strepen en de oogschaduw had 0,0 pigment. Toen haar verhaal afgelopen was mochten we door de boekjes bladeren en daar kwam ik tot mijn verbazing nagellak tegen. Dus ik ging kiezen welke kleuren ik zou willen.

Deze prachtige roze lak -zonder naam maar met nummer 7- is uiteindelijk 1 van de 2 keuzes geworden. Eigenlijk ben ik er wel blij mee. Het is een sjieke diep roze lak die te dragen is bij vele gelegenheden. Het kwast is mooi rond en smal maar wel erg fijn om mee te lakken. Het flesje is niet heel groot en bevat 7ml. 


Na het tegenvallen van de foundation en de oogschaduw die ze daar liet zien was ik stiekem een beetje bang dat de nagellak ook echt niets zou zijn. Maar het tegendeel bewees zich. Ik begon met lakken en met 1 laagje was de lak compleet dekkend! WAUW! Dat had ik zeker niet verwacht.


Ik vind het persoonlijk een erg mooie kleur. Deze lakjes zijn alleen te koop via de make up party's van LR en kosten €7,90. Ik vind het persoonlijk wel wat aan de prijzige kant.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.