Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 15 februari 2013

HD Métal by Modelite

Vreemde nagellak? Ik ben er gek op. Als ik iets zie wat ik niet of nauwelijks ken dan gaat er vaak een flesje met me mee naar huis. Of dit nou in het buitenland is of in Nederland. Het maakt me weinig uit. Toen ik laatst in Eindhoven de winkel Coopman in liep voor de bruiloft van mijn moeder want ik had daar wat versieringen en confetti kanonnen gezien stond er ineens een heel schap met ik gokte op dat moment Franse nagellak. Ik nam wat mee en ging verder opzoek naar mijn versieringen maar vandaag laat ik 1 van de lakjes aan jullie zien.






Na thuis was onderzoek bleek het inderdaad te gaan om Franse nagellak. Modelite is een groot Frans make up merk en die dus ook diverse nagellak hebben. Ik heb hier uit de serie HD Métal een mooie kleur. Maar ze hebben heel veel verschillende series. Wie weet kom ik er ooit nog meer tegen. Ik kom ook wel eens in Frankrijk dus wie weet.

Deze kleur met nummer 179, ja helaas een nummer en geen naam maar die was waarschijnlijk toch te moeilijk geweest om uit te spreken ;), is een donker blauwe kleur die ook wel een hele donkere grijze gloed heeft. Maar de microglitters zijn helder blauw en lichten prachtig op. 



Het kwastje is mooi rond en ook best soepel. Toen ik hem uit het flesje haalde was ik bang dat deze heel stug zou zijn. Zo zag het er in ieder geval wel uit. Het flesje ziet er best groot uit maar bevat 9ml. Redelijk gemiddeld dus! 

Deze donker blauwe lak is heel mooi dekkend in 2 dunne laagjes en wat komen de microglitters tot hun recht op je nagels! 



Zie je? Het is echt een super mooie lak en dat voor €2,45. Ik vind het leuk zo iedere x nieuwe lakjes te ontdekken. Ik ben immers ook reislustig dus mijn lakjes mogen zo ook overal vandaan komen. Het geeft immers goed weer wie ik ben ;) 

Liefs,
Wendy 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.