Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 10 december 2012

Kiko #300

Kiko is denk ik wel een merk waarvan ik het heel erg jammer vind dat het niet te koop is in Nederland. Het is een sjiek en mooi merk. De lakjes zijn van goede kwaliteit en er is weinig op aan te merken. Vandaag heb ik een mooi speciaal kleurtje van Kiko voor jullie.

 
Zo op de foto ziet het lakje eruit als een gewoon kleurtje blauw. Maar niets is minder waar want ga je het flesje bewegen zie je diverse kleuren blauw tevoorschijn komen. Het deed mij wel een beetje denken aan een blauwe duochroom. Of dit echt een duochroom lakje was kon ik niet echt ondervinden. Buiten dat er meerdere blauw in zit, zitten er ook nog prachtige blauwe shimmers in. 

De lakjes van KIKO zijn allemaal universeel. De flesjes zijn mooi vierkant en bevatten 11ml. De dop is recht en aan de dop zit een recht kwastje wat niet super breedt is maar wel net wat breder. De kwast is lekker soepel en lakt lekker.


Dit lakje is dekkend in 2 laagjes maar een 3e laagje zal zeker niet misstaan. Toen ik klaar was en de lak ging bekijken leek hij van het vooraanzicht compleet gedekt te zijn maar onder een andere hoek zag ik dat mijn randjes net zichtbaar waren. Wel een beetje jammer maar de volgende keer gewoon een 3e laagje erbij.


KIKO is te koop bij de KIKO shops en online. Dit lakje kocht ik in CentrO Duitsland. Hier zit een KIKOshop.

Ik vind het prachtige spullen en ben er echt weg van. De prijzen van KIKO zijn ook niet schrikbarend. Dit lakje koste €3,90. 

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.