Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 30 december 2012

Barry M Kerst Editie

Zoals jullie een paar weken geleden hier konden lezen was ik een weekend aan het shoppen in Londen. In mijn shoplog liet ik zien wat ik er allemaal had aangeschaft. Vandaag heb ik 1 van de Barry M lakjes voor jullie. 




Het merk Barry M kende ik al van horen. Ik had al vaker gekeken of ik een mooi lakje voorbij zag komen maar als ik dan plaatjes online zag viel het me toch iet wat tegen ofzo. Toen ik in Londen bij Boots stond en natuurlijk even bij de nagellak ging kijken zag ik ineens hoe het er in het echt uitziet. Velen malen beter en aantrekkelijker. 

Ze hadden een echte kerst actie bij werkelijk ieder merk. Zo ook bij Barry M. Als ik voor een x bedrag aan Barry M lakjes kocht kreeg ik een Limited Edition Kerst 2012 lakje gratis. Aangezien ik deze lakjes er echt apart uit vond zien en een dop die mij nieuwsschierig maakte ging ik kijken of ik iets kon vinden. Al gauw had ik wat lakjes verzameld en kon ik deze roze ook mee pakken. 

De flesjes van Barry M zijn best simpel maar toch erg sjiek en mooi. Het zijn vierkante flesjes met een opdruk van Barry M. Dit flesje heeft een hele mooie en aparte dop die in de kleur van de lak. Het kwastje is ook verder niet speciaal dus al met al een eerste indruk: goed!


Het lakje is erg lekker smeerbaar en vloeit lekker over de nagel heen. Het is dekkend in 1 laagje en heeft werkelijk prachtige shimmers/glitters. Het heeft een erg aparte finish en neigt iets naar metallic. 


Ik moet zeggen ik was en ben erg verrast dat de lak er zo uitziet maar wel in positieve zin. Wat een mooie beauty! De lak droogt ook nog eens lekker snel.

Doordat ik mijn lakken bij Boots kocht kreeg ik deze er gratis bij. Wat de lak dus precies kost weet ik niet.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.