Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 22 september 2012

Rebelizer

Rebels, dit is een Limited Edition van Essence van begin dit jaar. Ik was door de naam erg nieuwschierig. Aangezien mijn vrienden altijd zeggen dat ik lekker Rebels ben. Lekker anders dan andere. Ik hou daar van. Buiten dat had deze LE een nieuw soort lak, latex. Ik was hier meteen erg benieuwd na. Ik was net te laat in Duitsland om deze LE te kunnen aanschaffen. Maar toen deze zomer een vriendin in Spanje deze lakjes tegen kwam vroeg ik haar 1 voor mij mee te nemen. En dat deed ze. Vandaag deel ik deze met jullie.




Ja, waar moet ik beginnen bij dit speciale lakje. De kleur, substantie, kwast, dekking droogtijd. Ik vind het moeilijk kiezen want ik ben echt verkocht en vind hem geweldig! Terwijl ik dit typ besluit ik om dat lijstje maar af te gaan zodat ik ook niets vergeet te vertellen over dit mooie lakje!

Het is een mooie lime groene kleur met hele minuscule groene shimmers. Die shimmers zorgen voor een speciaal glansje in de lak. Het maakt de lak net wat mooier en aparter. 

De substantie is toch wel wat dikker dan een gewoon lakje. Maar hij lakt erg fijn. Ik kon er goed mee over weg. Maar dit komt misschien mede door het fijne dunne kwastje. Deze combi werkt erg goed.



De dekking van deze lak is erg goed. Ik kreeg hem goed dekkend in 2 laagjes. Hij droogt erg snel en hij droogt iets wat mat op. 



Maar wat nou echt precies dat latex nail polish is... Geen idee. Is dat de soft matte finish? Is dat de substantie? Ik kon het niet echt ontdekken maar buiten dat. Ik ben Rebels en blijf Rebels dus deze lak is perfect voor mij en ik vind hem super.

Ik heb er meer voor betaald dan dat de oorspronkelijke prijs was maar het maakt me echt niet uit. Ik ben nu in ieder geval in bezit van een mooi latex lakje!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.