Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 9 augustus 2012

Nieuwe Collectie Catrice


Afgelopen maandag ben ik verschillende Kruidvat filialen afgestormd om te kijken of de nieuwe Catrice collectie al in de winkel ligt. Bij de 4e dacht ik als ze het hier niet hebben stop ik met zoeken! Maar toen ik binnen kwam zag ik in de verte al een VOL display staan. 


Ik ben er meteen naar toe gelopen en pakte voor nu 4 lakken die op mijn wishlist stonden. Steel my Soul, Steel my Heart, Georgy Blueney en No snow petrol. Van die 4 heb ik voor vandaag 2 in de review staan Steel my Soul en George Blueney. De andere 2 volgen snel! 



We beginnen met Steel my Soul. Steel my Soul heeft een nieuw effect genaamd Brushed Metal Effect. Dit lijkt na mijn idee een beetje op het geborstelde RVS wat daardoor een beetje matter word. 

De nieuwe lakjes hebben gewoon dezelfde brede kwastjes die zijn meegenomen naar deze nieuwe collectie.
De kleur van deze lak is erg mooi nude achtig met een prachtige gouden glitter. Steel my Soul was al dekkend in 1 laagje maar ik vind persoonlijk dat het bij een 2e laagje nog mooier is.

Tot mijn grote verbazing was dat deze lak heel snel droogde. Ik kon er na een vrij korte tijd al aankomen zonder gekke afdrukken of iets dergelijks. Voor mij een super plus punt. De lak droogt wel iets mat op door het Brushed Metal Effect. 


Bij het verwijderen van deze lak moet ik wel opmerken dat er na die tijd overal goude glittertjes op mijn handen zat. Verder ging het verwijderen wel erg makkelijk!


Dan lak nummer 2 genaamd George Blueney. Ik vond deze naam echt zo grappig toen ik hem voor het eerst las. Deze diep donkere blauwe lak heeft een geweldige licht blauwe shimmer erin zitten. Deze lak heeft geen Brushed Metal Effect en droogt dan zeer mooi glimmend op zonder topcoat. 

Ik heb deze lak mooi dekkend gekregen in 2 dunne laagjes. Toen ik deze lak op had kreeg ik echt even het WOW effect. Wat een mooie lak is dit. Ik had niet verwacht dat ik deze zo mooi zou vinden. Ook deze droogde zo enorm snel! Dit is een super vernieuwing van Catrice!



Bij deze lak had ik weinig last met het eraf halen van de glitters. Deze bleven mooi in mijn watje zitten. 

Ik kocht deze lakken bij Kruidvat voor €2,69. Helaas ze zijn inderdaad wat duurder geworden. Maar ik vind dat het wel waard is met de vernieuwingen die ze hebben! In week 33 willen ze dat zoveel mogelijk Kruidvat en Trekpleister filialen deze nieuwe collectie in de winkel hebben.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.