Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 15 augustus 2012

Natural Color AcrylNails

Afgelopen vrijdag had ik weer eens een klant voor het zetten van Acrylnagels. Ze had een jurkje met allerlei kleuren en dat moest een beetje matchen. We zochten samen een lichte kleur oranje uit met daarin paarse flakes. 

Hier de foto's van begin tot eind.

voor

tijdens

bijna klaar

bijna klaar

Ze wou nog een extratje op haar ringvingers dus ik ben maar in de weer gegaan met mijn stempelplate. In haar jurk zat nog een mooie kleur groen dus hiermee maakte ik de bloemen op haar nagels.

dit heb ik gebruikt
Het is heel subtiel maar toch wel mooi gelukt!
Ik ben heel erg tevreden met het eind resultaat! En dat was mevrouw zelf ook!

klaar
Als je meer intresse hebt in mijn acrylnagels bezoek dan ook eens het website gedeelte van www.MissPinkyNails.nl

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.