Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 23 juli 2012

Hook and Line


China Glaze heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt maar ondertussen breid mijn collectie al aardig uit. Al is dat met veel lakken in mijn collectie wel zo, maar dit merk drijft toch wel de spits. De potjes zijn prettig, goed formaat met 14 ml en de lange zwarte dop houdt fijn vast tijdens het lakken. Ze lakken erg prettig en de kwast is voor mij perfect. Ik hou persoonlijk niet zo van de bredere kwasten. Dus ieder potje met een gewone kwast vind ik al een fijn begin.




Deze China Glaze - Hook and Line komt uit de Hunger Games collectie. Deze grijs, bruine metallic lak doet mij erg denken aan een leger kleurtje. Ik vind de lak mooi, terwijl ik normaal wel van de frisse vrolijke kleurtjes ben. Hij lakt erg fijn en streept na mijn mening totaal niet.



Hook and Line
Tijdens het lakken merkte ik dat ik het wel een mooi kleurtje vond zo op mijn nagels. Het is geen duochrome maar toch heeft de lak meerdere kleuren. Het ene moment lijkt het bruin en het andere moment lijkt het wel grijs en ik heb het zelfs leger groen (de lichte versie) genoemd. 


1 Laagje is net niet dekkend al komt het aardig in de richting. Het streept maar een beetje ondanks hij toch die metallic finish heeft. De lak droogt lekker vlug dus een dunne tweede laag is ook wel aan te raden. Na de tweede laag zijn de strepen weg en vloeit het lekker in elkaar over. 
2 laagjes
Deze China Glaze - Hook and Line komt uit de Hunger Games collectie. Deze grijs, bruine metallic lak doet mij erg denken aan een leger kleurtje. Ik vind de lak mooi, terwijl ik normaal wel van de frisse vrolijke kleurtjes ben. Hij lakt erg fijn en streept na mijn mening totaal niet.


Ik heb deze lak bij Enchantra gekocht in de outlet dus betaalde ik voor deze lak €3,95.


Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. Super goed artikel. Duidelijk! En foto van kwastje is fijn.
    Dit is ook een hele mooie lak zeg... Het begint te kriebelen om die aan te schaffen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.